onsdag 2 januari 2008

Vårt Badrum

Den lilla vita muggen på golvet är vår katt Zazzies, hon vill ha nytt vatten varje gång någon är inne i badrummet. Ibland är det kö, Hampus vill också ha nytt vatten och då väntar han tills Zazzie har druckit klart.



God fortsättning på nya året 2008, nu väntar man in våren och ljuset igen. Skönt att det blir lite mera normalt igen efter alla helger och festligheter.
Har tagit lite bilder från vårt badrum som går i vitt och svart. Den vita porslingrisen har hängt med i många år. Min man och jag fick den när vi förlovade oss för 20 år sedan. Det är en sparbössa som skall fyllas med massor av pengar vad det tänkt.
Ha nu en fortsatt trevlig dag och många kjamizzar från mig.

3 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Hej min vän och ett härligt nytt år, önskar jag dig också.
Det är skönt att vi äntligen går mot ljusare tider. Och, jag håller med, det var fasligts stressigt innan jul.
Nu kan vi pusta ut.
Jag håller på att städa undan julen för det glödheta.
Det gör jag alltid den första januari. Men då orkade jag inte. Av förklariga anledningar... hi hi
Kramar Eva Agnes

MiaMaria sa...

Vackert i erat badrum och grisen är ju så söt.
Ingen dum idé kanske att lägga o en tia vid varje bad....skulle vara bra här hemma.....

Gos fortsättning på det nya året!

Miamaria

Solsjö - Under en vind sa...

Suck..vilket fint badkar!!! Roligt med katternas drickmugg!
Har missat massor av fint hos dig här nedan, har kikat ikapp på det nu! Må gott, och önskar dig ett riktigt gott nytt år! Kram!