torsdag 17 januari 2008

Lavendel vatten & Formex

Ett underbart tyg med rosor på, i vitt...
Vi har fått hem så lantliga handgjorda scarfar i rosa & ljusblått...


Lavendelvatten har jag några droppar i mitt ångstrykjärn och det doftar så ljuuuvligt...




Snart bär det iväg till Formex, vi åker inte förrän till helgen. Skall träffa lite leverantörer och kanske hitta nya. Det är så kul på mässor man blir så inspirerad det är nästan som att gå in till era bloggar...
Kramizzar och trevlig helg, vi höres på måndag med lite bilder från mässan.

18 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Vilket fantastiskt hus ni har! Ni har verkligen lyckats med att få det att se gammalt ut, härligt!

Fina bilder du visar, flaskorna med lavendelvatten skulle jag gärna vilja ha likadana... :-)

Ha det så kul på Formex mässan!

Solsjö - Under en vind sa...

De där kuddarna skulle jag vilja ha.....
Hoppas att ni får en toppentur till mässan!!! Kramis!

Karin Krut sa...

Kuddarna är verkligen jättefina :) Hoppas ni får en lyckosam tur till mässan och kommer hem med många fina bilder till oss som inte kommer att åka dit :)
Ha en skön helg
Kram Karin

Marie sa...

Jättefina kuddar och sånt där lavendelvatten skulle man allt vilja ha! Hoppas ni får det riktigt trevligt på mässan!

Kram Marie

Jes/Vita villa vila sa...

Vilket underbart hus ni har! Kul att hitta en ny härlig blogg att besöka. Kommer gärna åter.

Kram Jes

Lina sa...

Jag har alltid undrat om det fungerar med vatten till strykjärnet, men det låter ju underbart med lavendeldoft! Ha en god tur till Mässan!!

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Åh, vad roligt att hitta till ännu en mysig blogg :)

Nja du...Mitt chokladberoende sträcker sig ju också lite längre än till bara en vecka per månad... *harkel*

Hoppas att Ni får ett givande besök på Formex!

Är det ok om jag länkar till Dig??!

Kramar
Flisan.

Eva Agnes sa...

Vilket underbart tyg det vita med rosor. Har du sytt kuddarna själv?
Soffan här hemma hos mig tillhör naturligtvis hunden. Den är hans. Får jag besök blir han något besvärad när ågon annan sätter sig i den.
Men han är snäll och bråkar inte.
Sover i min säng under täcket gör han också..hihihi
Kramar Eva Agnes

Ann-Catrin sa...

Ha det så jättemysigt på Formex.. var ju där igår en sväng... så mycket att titta på!!
Kuddarna du visar..ohh vad jag vill ha dom.. och scarvsarna är ju helt ljuvliga!
Oh jag kommer ocå ihåg Kajsa jeansen... det var tider det!!
Stoor kram A-C

MiaMaria sa...

Attans vilka snygga kuddar de vill jag ha!!!!!!!!!!!!!!!!!

HA´det så himla kul på mässan!
Miamaria

me and alice sa...

Åh, vad roligt att gå på mässan! Hoppas ni hittar mycket fint. Vad vackra flaskorna m lavendelvatten är. Kan tänka mig att det doftar underbart när man stryker.
kram susanne

"M" sa...

Vad kul med ny besök...och jag har kollat igenom din fina blogg...så mycket fint...och jag besöker din stad i bland....då jag har kusiner där bl.a. heter din butik samma som bloggen? Kommmer besöka den om jag tar en tur t örebro. Och jättefint hus har ni åxå- Kram "M"

MiaMaria sa...

Lycka till!
Miamaria

Karin i Villa Grå sa...

Men OJ - din blogg är så fin! *gillar*

Jag tar och stannar här en stund och bläddrar bakåt :-)

Kram, Karin

Karin i Villa Grå sa...

Den zebrarandiga stolen/fåtöljen i er hall är helt i min smak, jag vill också ha!

Var bara tvungen att tillägga det ;-)

Kram igen!

MiaMaria sa...

Grattis! till hjärtat med handskriven text oc änglar.......

Du kan maila mig pysselverkstad@hotmail.com
Så jag kan få en adress dit du vill att jag skickar hjärtat.

HA´en bra dag!
Miamaria

me and alice sa...

Hej!
Välkomna tillbaks från mässan. Hoppas ni hitade riktigt fina grejer...
Kronan jag visar är gjord i gjutjärn... Har varit toppen på en gammal kamin!
kram susanne

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej och tack för titten på min sida! Och här fanns ju jättemycket fint att titta på... Lavendelvatten till strykkläderna, oooh, det vill jag gärna ha... måste se om det finns någonstans...
Jag lägger en länk hit, hoppas det är ok?
Kram
Marie