torsdag 31 januari 2008

Full fart

Jag har målat en tavelram och satt in ett fint tyg i...med rosor på som jag älskar...
Lite mer målningsarbete och i den här tavelramen är ett gammalt papper från slutet av 1800-talet...

lite vår krokus får pryda min byrå....



Vi har fått hem så fina kläder till butiken, helt underbara kappor & jackor....



Här på bilderna är det fina kläder från danske klädesföretaget Saint Tropez som kommer till vår butik från feburari - maj...



Vad tycker ni om gummistövlarna?...inte så illa och lite kul med lite gult som piffar upp bland det gråa....
Det har varit full fart, mycket planeringar och så var jag i Göteborg i helgen som var mycket givande. Nästa helg bär det av till Stockholm både på modemässa och konsultationsuppdrag. Ikväll skall jag till Nora och träffa en massa trevliga tjejer. Det är jätte kul att det börjar röra på sig ordentligt och kalenderna är fullspikad...men man längtar även till att kunna få vara hemma och fixa till med all målningsarbete som skall göras och så vill jag hälsa på era fina bloggar...men ibland hinner man inte och när jag sätter mig så tar det många timmar för det är så mycket fint ni visar alla bloggare.
Många kramissar från mig och en trevlig helg!
I helgen ska jag ta lite kort och visa på de fina kappor och jackorna vi fått in samt en helt underbar klänning från Design Werket.



2 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Ja här var det verkligen full fart...kul för dig!!
Underbar kläder.. ska bli kul sen att de dom lite mer ordentligt!!
kramar A-C

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jättesnygga kläder! Förstorade bilderna men det var liiite svårt att se ändå...Får vänta på nästa omgång! Härliga vårblommor hade du också! Jag var även inne i din nätbutik, och jag fastnade för de fina grindarna och staketen! Det var jättesnyggt!
Kram
marie