måndag 14 januari 2008

Lite smått & gott

Detta har min man gjort och designat via en cncmaskin, värmeljusen strålar så fint från dom...

En pall som jag ropade in i somras får här pryda tillsammans med smideskronan & murgröna...

Ett bord som jag fick på köpet när vi köpte en gammal soffa på en auktion...


Där fick vi också tag i lite fattigmanssilver, pokalen är en av mina favoriter som jag har smycken i...

Den är så fint sliten...

Stenhjärtan i en liten silverskål & ljusstakar som jag prydde med spetsband för att piffa till dem lite...

Igår gick jag inte ut på hela dagen, målade min skänk, lite stolar och annat smått & gott som ni får se lite senare när de är klara.
Kramizz från mig!

6 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Blir stum av alla fina saker...Ha en toppendag! Kram!

Lilla Blanka sa...

Oj vad mycket fint..smideskronan är underbar..!
Motivet till mina kuddar som du undrade om hittade jag på nätet när jag sökte efter "vintage-bilder" Är det exakt samma bild du är ute efter så har jag nog sparat den i datorn om du vill ha?
Kram
Mia

Bergagårdens Lina sa...

Jo det finns ju hur mycket fina bloggar som helst! Och man hittar nya oupptäckta varje dag, som din till exempel!

Fint hus och vackra saker verkar du ha!

Gillar sänggaveln skarpt!

/Lina

Hannele på Hisingen sa...

fint med pallen

Hem och Lycka sa...

Lyktorna var ju helcoola, vad smart! Vackra bilder för övrigt, det var ju kanonfint att sätta kronan på pallen. kram!

Ann-Catrin sa...

nej men snälla...vilka vackra saker..jag gillar ALLT!!
vad spännande det ska bli att se det du har målat sen!!
Största kramen A-C