tisdag 22 januari 2008

Fortsättning La Vie en Rose, Formex

Här är hotellreceptionen, fräckt va...


Gamla resväskor...


Gamla böcker...


En läcker lampskärm med fot...

En rolig hjärtstol, kanske till trädgården....


Här är en gammal byrå som är omgjord...



Smidesgrind...

Stora härliga olivträd i maffiga krukor...


Franskt fönster....

Guldigt vacker gammalt bord med fin form...


Här dekoreras färger tillsammans med en öppenspis, det andas lyx....



Gult sågs tillsammns med grått, lila och svart. Hur snyggt som helst tillsammans med silver...



Snacka om lager på lager , olika tallrikar med fin mix av färger...


Snygg soffa med tuffa kuddar till...
Det var de sista bilderna från visningshallen med tema från La Vie en Rose.
Imorgon visar jag bilder inne på mässan... det som vi beställde till våran butik.
Det blir inte så mycket färg utom mest vitt, silver och så lite svart såklart.... vi syns imorgon och många kramizzar till er alla underbara människor.















6 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Vet du! Jag tycker, att det är så underbart medalla dessa färger du visar.
Psstt sch........ jag är lite trött på allt det vita.
Visst är våra vovvar underbara.
Tur att man har dem.
Kramar Eva Agnes

MiaMaria sa...

Oj så mycket fint!

Om du vill maila mig så jag kan få din adress så jag kan skicka hjärtat....om du vill.....
pysselverkstad@hotmail.com

Miamaria

My Lovely Things sa...

trevlig blogg du har. Ert hus ser ut att vara hämtad ur en vintersaga!
Kram Anna

Katta sa...

Vilka fina färgstarka bilder du visar.Tack!m.v.h.Katta

Solsjö - Under en vind sa...

Läckert att se! Visst lite mycket fär, men det behöve rman det också även om man inte väljer det i egna hemmet! Min favorit är den söta stolen, skulle passa både ute och inne.....
Ha en bra dag! Kram!

Anonym sa...

Tack för kommentaren hos mig, jag blir så glad!
Vilket fint hus du har!