torsdag 24 januari 2008

Rosa långkoftan & pigtittare


Målad ram med gammalt 1800-tals bokblad som jag har bränt alla sidor på för att ge lite rustik känsla...



Här kan man se bättre hur det brända sidorna kan se ut....


Jag har målat en gammal pigtittare och dekorerat med gamlabokblad och en olivkvist på....




Här har vi den underbara koftan som vi fick igår, den finns i ljusrosa & ljusblått....






Fina stora knappar och mysig detaljer, kanon bra som en vårkappa och nu när man är lite frusen och vill gosa lite så är den hur bra som helst....





Jag blev så glad när den kom och även mina kunder som väntat på den.... eftersom jag har pratat om den sen jag gjorde beställningen i höstas.....


Ni som är intresserad har jag tagit in extra många i olika storlekar.... det är så kul att så många har skickat e-mail till mig , jag skall försöka att svara på alla så fort som möjligt.
Många kramizzar från mig idag!










7 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Pigtittaren är ljuvlig!!!!! Vackert med de brända bladen som dekoration!!

Ha det goast! Kram!

linnea-maria sa...

Hejsan
Vad kul att du tittade in hos mig och kommenterade :)
Din sida är också fin, du visar mycket vackra saker. När jag var liten och skulle leka sjörövare så brände jag kanterna på skattkartorna ända tills mamma kom på mig. Då gömde hon tändstickorna. /linnea-maria

me and alice sa...

Vilken fin pigtittare... Gillar det gamla spegelglaset i den också. Kul ide med de brända kanterna...
kram susanne

MiaMaria sa...

Helt ljuvliga vackra ting!
Miamaria

Tidsmästarinnan sa...

koftan ser helt underbar ut.
Och vad fina bilder du visar!
Roligt att kika in hos dig!
Trevlig helg
önskar
S.

Anonym sa...

tack för den fina kommentaren på min blogg, det värmer otroligt mycket! jag har bara haft bloggen sen i november, så jag lär mig varje dag! Vilken underbar kofta du visar, den skulle sitta fint en kulen dag som denna! Trevlig helg! Kram Sara

Hem och Lycka sa...

Vilken fin pigtittare och ramen var ju underbar! kram