fredag 25 januari 2008

Jag blir så lycklig

Idag provade jag på att sy en lampkjol med lite annat snitt på...



Den kan man trä på en annan skärm om man är trött på den som är under....


Miljögården lampa med fot är så läcker där den passar...




Ni vet väl att jag vann...




Titta så gulligt Maria har skrivit och så fint papper med vit text & vacker bild utanpå paketet...



Det fina hjärtan var i med så gullig text & bild på, det står skrivet Angel över hela hjärtat i svart och svart band för att hänga den....vilken tur att jag fick just den som älskar svart & vitt.



Ni måste gå in på hennes blogg hon har så mycket fint, http://www.vitthusmedvitaknutar.blogspot.com/
Imorgon bitti bär det iväg till Göteborg vi är 10 vänninor som skall på kick-off och få en ny vårkick...hoppas jag.
Fredag och mysa framför TV till Lets dance och äta Suchi, som min man fixat...han har köpt det färdiglagat men det är inte dumt det heller. Ha en mysig helg vi höres på måndag så får ni veta mer om hur jag hade det i Göteborg.....tyvärr hinner vi inte med shopping.
Kram på er alla goa bloggare!








9 kommentarer:

Marie sa...

Vilken fin lampkjol du har sytt, fiffigt sätt att förnya en lampa på. Hjärtat du vann hos Maria är jättefint, hon är verkligen duktig!

Ha en riktigt mysig vistelse i Göteborg!
Kram Marie

Ann-Catrin sa...

oh så fin lampkjol.. så duktig diu är!!!
ha nu en underbar helg i Götet..håll i hatten hör att det blåser ordentligt där!!
kramar A-c

MiaMaria sa...

Vuilken härlig lampkjol.....

Tack snälla du för dina ord om mig i din blogg...TACK!

Hoppas ni får det himla trevligt i Göteborg!
Miamaria

Hem och Lycka sa...

Vilken underbar lampkjol! Och grattis till vinsten, kram!

"M" sa...

Den blev verkligen fin...som en hatt nästan...kul...kram

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken läcker lampkjol!!!! Har du hål i överdelen? Läste nämligen på en blogg om en som inte hade det och hittade lampkjolen svartbränd...

Grattis till ditt fina hjärta! Kul med vinst!

Hoppas ni hade dte bra i Göteborg!

Fortsatt skön söndag! Kram!

Hanna sa...

Det var banne mej den finast lampkjol jag har sett...helt sjukt bedorande. Du e grym.
ha de gott
kram

me and alice sa...

Tjingeling!
Vad läcker din lampkjol blev!!!
Hade ni kul i Göteborg? Dum fråga förresten. Klart ni hade roligt...
kram Susanne

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Härlig lampkjol du sytt! Lite annorlunda mot dom man brukar se... kul!
Kram
Marie