lördag 12 januari 2008

Lite vitt,lite rosa, lite vårigt...

Min favoritpall i smide som är pulverlackerat i ugn för bästa hållbarheten...

En rar liten kudde som vi sytt med tyg i randigt och rutigt...

Vår söta lilla barnklänning med pärlemo knappar...

Här har vi satt på en gullig rosett på baksidan, tyget är rutigt lika som kudden ovanför...

Jag har gjort små mini spetsstrutar av ett gammalt bokpapper som jag köpt på loppis och lagt i små rosknoppar i.....

Fler bilder men tyvärr lite softsuddiga...

Mysigt & romantiskt.....

Spetsstrutarna kan man dekorera överallt med, här får de pryda i en trådkorg...

Ett hjärta sytt i tyget Romance som har en underbar kvalitet i lin & viscos...

Här pryder allt i en vit gammal vägghängare.....



Jag får önska er alla en härlig helg, jag tog lite bilder från vår butik med lite vårigare känsla till dagens regnrusk och blåsväder.
Kramizzar till er alla!!!

9 kommentarer:

MiaMaria sa...

Så vackert och romantiskt det vita och rosa.
Det behövs verkligen sådana bilder denna regniga gråa lördag!

HA´en fortsatt trevlig lördag!
Miamaria

Solsjö - Under en vind sa...

Härligt med det rosa och vita, det ger ett hopp om vår och ljusare tider! Kram!

Ann-Catrin sa...

Så underbara färger och bilder... tilltalar verkligen mitt sinne!
stor kram A-C

Färjtorp sa...

Jättesöta och våriga bilder!
Pallen är superduper fin, den skulle jag gärna vilja ha =)
Kram Johanna.

Marie sa...

Rosa och vitt tilsammans får en verkligen att tänka på våren, härligt!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Handplockat sa...

woaow vilket hus du bor i

hel fint

Granne med Selma sa...

Vilken kanonblogg du har! Och säkert lika mysig butik! Blev sittandes och kika och titta länge på ert vackra hus... vad är det för fina strutar som hänger på väggen?
Kram

Eva Agnes sa...

Så¨fint att jag bara dånar. Tyget Romance gillar jag verkligen och sydda som hjärtan kan man ju bara inte motstå. Pallen är också mycket dekorativ.
Och sedan är det huset du visar til höger som ni bor i.
DRÖMHUS!!
Kramar Eva Agnes

Hem och Lycka sa...

Men ååå vilka underbara bilder, klänningen är ju för söööt! kram