onsdag 23 januari 2008

Mera mässbilder

Har man ingen riktig öppenspis kan man använda en sådan här....


Att sitta tillsammans och mysa i denna här härliga pargungstolen...


Så mycket fint till uteplatsen....


Härlig quiltade överkast & kuddar i riktigt vitt...

Fina tavlor, krukor & speglar...




Dessa stora tavlor med den fina ramen och bilden i är så snygg....


Fåglarna skall väl få det mysigt....



Vitt & zink tillsammans är så fint....



Massor av vita krukor i olika storlekar....




Jag gillar buffediskar med rara lådor....



Zinkbrickor, charmiga bandhållare & fina dekorationssmycken fanns det mycket av....



Det fanns så mycket fint och man har som vanligt svårt att välja vad man ska köpa in.... man vill ha allt!!!
Det blev som sagt en hel del både till butiken och hem till oss.
Vet ni vad som kom nu?!!.......helt otroligt fina långkoftor med stora knappar i ljusrosa från Saint Tropez.
De har så fina kläder till bra priser och med det lilla extra....jag skall ta bilder och visa det i mitt nästa inlägg....hinner jag så får ni se det redan imorgon.
Kramizzar till er alla från mig:)

7 kommentarer:

bykerstin o. butikblandannat sa...

Hallå!
Va kul att du hittade min blogg :) Ja, jag kan verkligen rekommendera pajen. Säg bara till om du vill ha ett mer detaljerat recept! Och va kul det är att få se bilder från Formex. Drömmer om att själv få shoppa loss där nån gång... Ha det bra! Kram Kerstin

me and alice sa...

Oj, oj, oj... Vad mycket läckert!
Speciellt pargungstolen. Den skulle jag vilja ha i trädgården.
kram Susanne

Solsjö - Under en vind sa...

Där fanns minst sagt en hel del man skulle vilja ha!
STort tack för alla idéer när det gäller flickrummet! Alla dörrar används...så det är ingen som kan gömmas undan, även om det hade varit bra att få en hel vägg...
Sminkbord har hon redan ett litet, men det syns nog knappt på bilderna...(står bredvid sängen)...
Jag svårt att skiljas från dessa söta möbel miniatyrer!
Men det är så bra att få andras syn på rummet, eftersom jag själv bodde i det från att jag var 4 år till nitton också så blir man hemmablind! Jag bär med mig alla dina tips och sen får vi se vart det tar vägen! Ha en bra dag! Kram!

Milou sa...

Vilken fantastiskt fin sida du har!
Blev så intresserad av den fina koftan från Saint Tropez du visar! Kan man näthandla den från dig?

MVH
Milou

Staket & Designkonsulterna sa...

Javisst det går alldeles utmärkt att handla av oss via nätet...gå in på vår sida.
http://www.hc-designshopping.blogspot.com/.

Du kan även klicka in dig från min sida på höger sida där det står HC-DESIGN SHOPPING
Där kommer jag att kunna sälja våra varor tillsvidare innan min riktiga nätshopping blir klar.

Du skickar en e-mail till mig vilken du vill ha...jag skall updatera med fler bilder på Saint Tropez kläderna och vi får in så mycket snyggt från Design werket också.

Hej så länge/ Annelie

MiaMaria sa...

Men oj, så mycket HA begär man får....suck!


Trevlig fredag!
Miamaria

Anette sa...

Vilka härliga bilder från mässan! Där skulle man vilja spendera ett par dagar, minst...
Hälsningar nellie