torsdag 10 januari 2008

Vi gör sänggavlar & sängbord i önskade mått.

En liten rar blomma i vit kruka pryder idag mitt bord.....

Sängbord & sängavel lite högre , man kan få i färgerna vitt & svart.


Ett fint tyg från Harlequin som känns lite vårigt.....

I det tyget klädde jag om en gammal stol och målade om stolen i vitt.....

Här ser vi gaveln i annan vinkel hur den ser ut.....

Likaså sängbordet, man får välja själv vilka knoppar man vill ha.....
Vi säljer måttbeställda möbler som kan fås i den storlek man vill ha. Det sprutmålas i vitt eller svart eller man kan få dem helt omålade också. Jag gillar gamla möbler som jag tar lite roliga tyger och klär. Allt målas oftas i svart eller vitt. Vi har även målat gamla möbler i olika färgstarka kulörer till kundbeställning, det blir heltufft. Jag gillar färger och när jag jobbar får jag så mycket färg runt om mig att jag behöver lite stilsammare färger hemma för att kunna landa då blir det vitt, beige och svart som färgklicken.
Kramizzar från mig till er alla!

7 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Wow så mycket fint!!!! En ny sänggavel står högt på min önskelista....Nu äntligen har jag länkat till dig! Kram och en skön kväll!

Hem och Lycka sa...

Ååå så mycket fint!

Visst får du länka, bara roligt! Jag har redan en länk till dig på min sida. Kram!

Ann-Catrin sa...

oj så underbart snygga grejer... vilka fina sänggavlar..och tyget på stolen..oh härligt vårigt
kramar A-C

Christian sa...

Ser att inlägget är 1,5 år gammalt. Men går det fortfarande att få måttbeställd sänggavel?

Christian sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sänggavel . nu sa...

Fina bilder.

Här kan du måttbeställa din sänggavel helt efter dina egna mått.

Sänggavel . nu sa...

Här är sidan om sänggavlar.