tisdag 26 februari 2008

Lite nya gardiner & sånt som man blir glad av.

Vårt sovrum har jag satt upp lite nya gardiner, ville ha lite romantiska blommor... Tyget kommer från Trapice & Co, de har så mycket fint...

Längderna är vita ...

Lampskärmen är i siden och så fint med broderade blommor på, kommer från Crowson fabric...

Min dotters hund den som är mer vit och hon heter Shiila & min systers familjs hund som heter Vanessa...de är så gulliga att man kan äta upp dem;)

det är så kul att dekorera med gammla papper...
Vissa saker & bilder blir man så lycklig av...den här bilden gör mig jätte lycklig...
Idag har det nog varit min lyckodag, det spritter i kroppen och så flyter allting klockrent... det är inte vanligt för att vara mig. Det brukar nästan alltid vara någonting som man måste stressa sig igenom och så tror man att man skall hinna med så mycket och blir så besviken när man märker att det inte går...men idag då flöt allting perfekt.
Det här med bloggandet är så kul och framförallt för sig själv också när man skriver inlägg och visar bilder så har man det och kan gå tillbaks och se vad som har hänt på ett annat vis...man lever inte bara för framtiden utan kan återblicka sig bakåt också.
Imorgon blir det full fart hela dagen, först kundbesök, sedan åka ut på kundbesök tillsammans med min bästa vännina Carina och snabbt efter det besöket blir det till nya konventum och skall skylta upp två fönster...ena fönstret skall det vara Må bra mässa tema & det andra Trädgårdsmässa tema. Det skall bli jättekul, jag tar lite bilder på det så får ni se.
Sedan på kvällen har min vännina Carina fixat att vi skall åka till ett gäng damer som skall ha vinprovning och då skall vi vara där och dema en behandling. Det skall bli hur kul som helst att få umgås med så trevliga människor...bara det gör livet härligt.
Må så gott mina vänner, bloggare och alla som jag känner...imorgon blir det inget inlägg men jag återkommer så snart jag kan med lite nya bilder.
Kramissar till era alla...har lite tid över och skall passa på och kika runt hos er och se vad ni har hittat på..... Annelie


16 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hejsan!

Trevligt när allt känns bra och flyter på. Hoppas du får det trevligt i kväll!

Och vilka söta vovvar helt underbara...

Ha´det så gott!
Miamaria

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack för rara ord om vår lilla stuga!!

Men så bedårande små vovvsar...så söta, vilken ras är det????

ha det så mysigt på mässan o vinprovningen...det lät kul!!!!
Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack För de fina orden om påskäggen!

ja, de är ju underbart charmia de båda trölsen...Vi är på jakt efter ny voove här , därför jag undra...men vi är lite inne på Bichion Havanais..de var ju lite snarlika ju!!
har en gammal tibetansk terier här..!6 år, inte så kry, och kommer inte att finnas med oss så länge till..så trist så:(

Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack För de fina orden om påskäggen!

ja, de är ju underbart charmia de båda trölsen...Vi är på jakt efter ny voove här , därför jag undra...men vi är lite inne på Bichion Havanais..de var ju lite snarlika ju!!
har en gammal tibetansk terier här..!6 år, inte så kry, och kommer inte att finnas med oss så länge till..så trist så:(

Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

oj nu var det felstavat igen ser jag...Charmiga, terrier, 16 år,

Mamma C sa...

Gardinerna var jättevackra och de små vovvarna var gulliga Har själv hund (schäfer)en tik på 5år.

Ann-Catrin sa...

Hej vännen!!!
Underbar romantiska gardiner...oh dom där gillar jag verkligen.. så himla söta!!
Vilket flyt du verkar ha... härligt...!!
Kramar A-C

This is Kia sa...

Jättefina gardiner. Shiz su hundar? (vet inte hur det stavas) Roligt att du har varit i Degerfors, jag kommer ursprunligen där ifrån.

kramar kIa

Marie sa...

Vilka fina gardiner, jättefint blomtyg! De små hundarna är ju hur gulliga som helst, riktiga sötnosar!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Anette sa...

Jättefina gardiner...och de små vovvarna är ju bara SÅ söta!
ha en bra söndag!
nellie

lottens vita och gröna sa...

hej annelie! vad kul att hitta hit! är finns massor att borra ner sig i ser jag, du visar jättefina gardiner! kram lotten

linnea-maria sa...

Vilken söt rullgardin! Romantiskt ska de va i sovrummet. Vad trevlig med vinprovning, själv är jag glad amatör när det gäller vin, jag brukar satsa på säkra kort, italienskt rödvin /linnea-maria

Anonym sa...

Verkligen supergulliga små hundar!

Änglahem sa...

Åååhhh...Mamma Mia vilka FINA gardiner!!!!*avundsjukan lyser väl ända till dig*. Rostyget är det ju dregelfaktor på!!
Jaa fint i hela fönstret har du!!

Hur gick det med vinprovningen? Låter som en kul afton!

Kram
Ulrika

Solsjö - Under en vind sa...

Vad mycket fint!!!!

Härligt med dagar då man känner att ALLT är toppen! Kram och en ritkigt skön helg!

Ann-Catrin sa...

Hallå vännen!!
tack för dina alltid så rarar kommnetarer på min sida.. jag blir så glad!!
vad skönt ni verkar vara på bättringsvägen.. den där influensan verkar vara envis!!
Kram A-C