fredag 7 mars 2008

Lite påskkransar & influensa.

Vi har fått hem lite fina gardintyger, både de som är lite kraftiga och även det sobra skira...

Var ute med hunden i skogen & plockade lite björkris som blev påskkransar...

Det blev en hel del ruffiga kransar, både med rosetter, gamla bilder & små påskägg i som dekoration...


En liten minikrans som får pryda våra fruktkorgar i köket...

Det är så kul när man väl sätter igång, men stökigt blir det...
Hela veckan har familjen liggat sjuka i influensa, jag hade så ont i huvudet och feber så man har varit helsänkt. Nu är jag på benen igen men känner mig ganska så svag & orkeslös...är man sin egen kan man inte vara sjuk utan man måste arbeta ändå och får ta igen sig på kvällen.
Idag skiner solen och man känner att våren verkligen är på väg...jiiipiii.
Ikväll har vi en mysig spakväll med lite vin och nyttiga grönsaker som morötter, gurka och goa dipssåser på City Konferanscenter i Örebro. Vi kommer att göra olika må bra behandlingar, mysa och bara få umgås. Det kan behövas efter en sån här influensavecka.
Kram på er alla, tack för de fina kommentarerna...de värmer!
Ha nu en riktig mysig helg och jag skall kika runt hos er alla för ni ger mig en massa bra energi.
PUSS & KRAM......Annelie.

3 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vilka fina kransar du har gjort!
Hoppas att din helg blir bra,efter att ha varit sjuk.
Många kramar.............Ha en trevlig blogg kväll.

Änglahem sa...

Fy vilken vecka ni haft!! Hoppas att ni är pigga lagom nu till helgen!

Jättefina kransar tycker jag att du gjort!!! Ruffiga eller ej...

Ha en bra helg!
Kram
Ulrika

MiaMaria sa...

Låter som en jobbig vecka. Men då blir ju spa. alldeles underbart, efter regn kommer sol......

Härliga kransar kanske man skulle besöka skogen igen........

HA´en skön helg!
Miamaria