söndag 30 mars 2008

Trädgårdsmässbilder från vår monter

Snart kan man gå in på vår nya hemsida och beställa ditt smide & staket...
En härlig blomsterdekoration med nyponkvistar, tulpaner & Ranunkler i en zinklåda med smidesställning...
Vi visade upp en massa olika modeller på smide och franska balkongräcke...


Smidesstol som kan stå ute året runt utan att förstöras & de fina brickorna som säljs i set såldes det mycket av...
Man kan göra så mycket fint av smide, det blir tungt och rustikt, en fin ljustake i olika former säljer vi hos oss...


Vi visade inte bara smide på mässan utan lite gamla möbler som stolar, tvättbrädor, gamla fönster & fågelburar...


Bord med en härlig parasoll, stolar och fågelbad i smide som är målat med en färg som ser ut som rostig...då kan man sitta utan att bli smutsig i baken ;)

Söta grodor på runda stora stenar är så läckra och finns i flera olika storlekar...
Det var verkligen en lyckad mässa i den nya Conventum hall i Örebro. Vi marknadsförde b.la. våran nya hemsida www.staketdesign.se som skall vara färdig om några veckor. Då kan man gå in på den och beställa sitt eget smidesstaket & grindar. Den skall vara som om man skulle bygga en bil, man väljer dekorationer, höjder, bredder & färger och får det hemlevererat. Tanken är att man skall kunna sitta i lugn och ro hemma och få den helt skräddarsydd efter sina behov. Innan sidan är klar får man maila till oss eller komma till vår butik HC Design.
Min mailadress gällande staket är annelie@staketdesign.se
Är ni intresserad av något annat som jag visar går det bra att beställa, skicka mig en mail så får ni priser på vad det kostar, min email är då: annelie@hc-design.se ( utom smidesstaket & grindar).
Kramar från mig...! Annelie :D




11 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

underbart vackra mässbilder...så fint ni gjort!!!
Älskar ju smide ju!!!!
~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨`·.,(¯`·´¯)¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨(¯`·´¯).·´¨¨¨¨¨¨¨¨¨
~♥ W I T H`·.,.· L O V E ♥~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨Mamma Millan¨¨¨¨¨¨¨¨
~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~

Vit Spets sa...

Hej Annelie!
Såg att du va in på min blogg & lämnade kommentar :) Vilka ljuvliga mässbilder blandat med ert hus som var så vackert där i all snö. Jag gillar alla bilder med kransar av eucalyptus / oliv mm, saknar kransar hemma hos mig, undrar gör du dina själv eller? Kan jag länka dig?
Måste nu tillbaka för att kika lite till!
Kramis Siv

MiaMaria sa...

Vilka härliga bilder från mässan. Så mycket fint.
Och smidesstaketen är ju underbara....

HA´det så gott!
Miamaria

Änglahem sa...

Sååå mycket fint ni visade på mässan!! Blir ju alldeles sjuk här!
Rostfärg låter intressant, inte kul att få rostfläckar i baken inte.

Må så gott!
Kram/Ulrika

Marie sa...

Wow, så många fina bilder från mässan! Inspirerande!

Ha en bra onsdag!
Kram Marie

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Men grattis till din stora tös!!!!!!!
Hipp hipp hurra!!!!!
Kan tänka mig de trodde du skämta;)

hoppas ni haft det härligt idag!!!

Kram Millan

Solsjö - Under en vind sa...

Sååå mycket fint!!! Verkligen vackra saker!

Tack för dina rader hos mig!
Ha en bra dag! Kram!

Ann-Catrin sa...

Hej Annelie!
man b lir ju alldeles pirrig i kroppen av dina vackra mässbilder.. vilka fantastiska saker ni säljer... måste nog kika lite till för det v ar mycket saker jag skulle vilja ha där!!
Stor kram A-c

Hem och Lycka sa...

Men ojoj vad mycket snyggt! Ser fram emot hemsidan, spännande! kram!

Ann-Catrin sa...

Bara jag som kikar in och skullles ehur allt stod till här...hoppas allt är väl!!
kram A-C

Titti underkalas-eken sa...

Jag tittar in igen och lämnar en liten hälsning! Allt är så fint och jag hade gärna varit på mässan och tittat på era vackra saker "lajv" ;)
Vad är det för spännande rostfärg? Det vill jag gärna höra mer om !! HA en bra dag!