onsdag 26 mars 2008

Planeringar

Nu har vi stor förberedelse för trädgårdsmässan som kommer att vara i Örebros nya mässanläggning i helgen...Conventum.
Vi skall visa olika modeller på smidesstaket, grindar & lite smidesdekorationer...


Man kan få dem helt måttanpassande efter kundens egna behov och även vara med och kunna designa sitt eget smide. Vi samarbetar både med en polsk leverantör & svensk.
Vill man varmförzinka dem så blir de helt underhållsfria. Vi kommer även ha lite smidesutemöbler och dessa kan man få underhållsfria så de kan stå ute året runt utan att förstöras...


Det är så kul med datan , man kan leta fram så fina bilder, dokument & gamla brev. Jag håller just på med en rolig sak som låter fantasin flöda med lite olika bilder, återkommer om jag vågar visa det i senare inlägg...de kanske inte blir som jag vill ;)
En fin vintage bild...
Det var det hela från mig idag, jag kommer att visa lite bilder från mässan så ni får se hur vi har det. Soligakramar från mig...Annelie.





13 kommentarer:

Karin i Villa Grå sa...

Vilka galet vackra grindar!

Jag och maken har pratat så ofta om just smidesgrindar, men tror du att vi tycker oss ha råd? Näää... Men ååååh vad fint det är, pampigt och vackert så att det svider!

Kram!

Karin

me and alice sa...

Jisses, vilka vackra grindar ni säljer!
Hoppas det går bra på mässan!
kram Susanne
Hi, hi så du har också varit öm i baken... För ett par år sedan red jag islänning i 3 dagar uppe i fjällen. Jisses efter första dagen (6 timmars ridning) Trodde jag att jag aldrig mer skulle kunna gå. Tänk då hur det kändes efter 3 dagar,hi,hi...
Var nog hemma i en vecka.*fniss*
kram Susanne

Katta sa...

Otroligt fina grindar och vad spännande med trädgårdsmöbler i smide med,säljer du det i butiken?
Jag måste ge beröm för den otroligt fina stolen i förra inlägget, riktigt fin var den.Kram Katta

Karin i Villa Grå sa...

Ehm... Tycker du verkligen att spindlar kan vara charmiga? :-O Hi hi hi, jag önskar innerligt att jag kunde säga samma sak ;-)

Kram!

Karin

Karin i Villa Grå sa...

Ehm... Tycker du verkligen att spindlar kan vara charmiga? :-O Hi hi hi, jag önskar innerligt att jag kunde säga samma sak ;-)

Kram!

Karin

Vitfärg, romantik och rosor sa...

Vilka vackra grindar tänk om man kunde ha sådana in till gården.
Ha enbra dag.Kram Annika

Solsjö - Under en vind sa...

Vad kul med mässa!!!

Fint dokument, har du tips på var man kan hitta fina papper på nätet?? Jag tar gärna del av tips...

Ha en skön kväll och helg! Kram!

This is Kia sa...

Vilka underbara grindar, hur pampigt som helst.

kramar Kia

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Grindarna är helt underbara! Lycka till på mässan, vi får kanske se bilder därifrån?
Gillar dokumentet du hittat och undrar vad du ska hitta på med det! Spännande!
Ha en skön helg!
Kram
nina

MiaMaria sa...

Underbara grindar!
Skulle gärna ha ett staket i detta material så himla vackert!

HA´det så gott!
Miamaria

Kicki sa...

hej Annelie,
ursnygga grindar, hoppas du kommer visa fler av era smidesdetaljer på Bloggen senare. Kom precis på att mina Cath Kidston-grejor troligen skulle funka bra hos er. Kika gärna in på www.countrystyle.se/badbody så får du se de små godingarna!
Glada hälsningar från
Kicki på Thyrasgård

me and alice sa...

Hej Anneli!
Hoppas det gått bra på mässan!
söndagskramar Susanne

Ann-Catrin sa...

Men snälla så fantastiskt vackra grindar!!!
oj oj oj!!
Tänk jag förstår du är öm i fötterna att stå på mässan.. men hur är det med huvúdet då??
Men kul ja det förstår jag...
Ha det så jättebra vännen!!
kramar A-C