fredag 14 mars 2008

Lite nya saker som kommit in till butiken.

Fina blomlådor eller om man vill förvara något annat kul i dem...
Franska brickor som säljs som ett set, där skall jag plantera några ljuvliga vita blommor i...

Vi har fått hem så fina krokhängare i olika modeller...

Handdukshängare eller bara som fin dekoration i ett softigt transparant tyg med brodyr, så lantligt och fint...

Så fina tygpåsar & lavendelpåsar har kommit...


Olika ribbmattor i flera färger säljes / metervara, till bra priser...


Olika färger på stolsdynor med volang för endast 135 kr / st...


Lite från ett av våra skyltfönster, lampkjolar från 98 kr / st, överkast för dubbelsäng endast 1600 kr...


Lite tavlor, spetsband & kandelaber...


Nya gardiner för endast 895 kr / paret samt fina franska snibbkappor med lagda veck med vacker brodyr på...

Nya tavlor...

Våra populära kappa finns bara ett fåtal kvar, fina nyinkomna linnebyxa med fin avslut nertill...

Ny linnekjol med en fin skir top till med små blommor på...
Det var lite bilder på en del av våra nya varor, det kommer nytt nästan varje vecka och det är så kul för det blir snabbt slut och på så vis får man hela tiden lite nya saker att sälja. Vi kommer att ha en nyhet men det presenterar jag inte förrän lite längre fram som jag tror att många kan vara intresserad av.
Jag får önska alla mina bloggvänner och alla som läser min blogg en riktig skön helg. Jag hoppas på lite sol så man får vara ute i trädgården och kanske ta en fika utomhus...det skulle vara så mysigt!!!
Bästa kramar till er alla från mig...Annelie

8 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Hej vännen!!
Oh vad du visar mycket fint, vad det måste kännas kul att få packa upp så många fina varor.. och vilka priser sen..
Vi bor faktiskt ganska nära Stureby sjukhus.. fast närmare Globen.. på andra sidan Sockenvägen.
Klyftpotatis..mums.. det åt vi med..men vi hade fläskfile till.. nu ska jag snart krypa ihop i tvsoffan.. gick på mässan i säkert 4 timmar.. så mycket fint där!!!
Hoppas du kan sitta ute och fika.. lät ju urmysigt.. vi har bara regn här för tillfället!!
Många kramar A-C

Änglahem sa...

Oj såååå mycket fint du visar här!!! Hängarna är super fina!!
Vad fint du skyltat i fönstret!! Synd att man bor så långt ifrån*snyft*!!

Ha en fortsatt skön helg!
Kram
Ulrika

Solsjö - Under en vind sa...

Sååå mycket fint ni säljer, förstår att det går åt!

Här tapetserar mannen idag dotterns rum, med den efterlängtade tapeten! Själv käpmar jag emot en ny förlkylning och lite lätt feber.....

Ha en skön kväll, kram!

Hem och Lycka sa...

Å vad mycket fint du visar.. Kram!

Karin i Villa Grå sa...

Hej!

Gissa om du triggar habegäret med dina bilder på så mycket fint! Hur ska jag nu kunna sova gott i natt när jag vet hur mycket det finns där ute som jag viiiill haaaa..? :-)

Kappan var bara sååå läcker!

Kram, Karin

Ann-Catrin sa...

UTLOTTNING INNE HOS MIG!!!

var gärna med!!
kramar A-C

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att allt är bra!!!

Önskar dig och familjen en riktigt skön och mysig påskhelg! Kram!

A home far away sa...

vilka fina grejer du visar, vill åka till sverige o shoppa! , nu!:-)

Må gott