måndag 14 april 2008

BRÖLLOPSPALATSET I DEGERFORS

Tänk vad lite färg kan göra, så fint med en färgklick och Marlyn Monroe bakom blir så spännande... Fint sydda dopklänningar...

En gammal vagn med fint spets i skulle man ha hemma och kunna ha som dekoration i hallen...

Gamla soffor, fina tapeter och titta på gramofonen...

Massor av fest & bröllopsklänningar...

Och så har vi min omålade hylla som blivit vit och får pryda i hallen...
Det var ett tag sen jag har varit inne och bloggade, det har varit full fart med min nya verksamhet som gör att jag får åka på så många spännande ställen & träffa nya härliga människor. Jag och en vännina var i Degerfors i den fina butiken, BRÖLLOPSPALATSET
det var himmelriket att få komma dit... så mycket fina saker och hon som äger butiken tycker också om det gamla med fina saker runt omkring sig. Det gjorde sig så bra till de vackra klänningar som hon syr upp på beställning. Min vännina shoppade loss ordentligt med ny behå, väskor till barnen och jättefina smyckeväskor. Ja där vet man var man skall gå när man vill ha något fint till sig själv.
Vad skönt att äntligen få lite värme och sol...idag fick man riktiga vårkänslor.
Hoppas ni alla har det bra...jag skall försöka att gå in till er och se hur ni haft det, man saknar den mysiga biten när man är ute på vift;)
Om tre veckor hoppas jag får mer tid. Jag håller på och gör en liten förändring i min tillvaro och har beslutat att ta det stora steget att inte ha kvar butiken i city utan vi håller på med vår Smidesweb som skall utvecklas samt min MÅBRA team som tar mycket tid att butiken blir lite bortknuffad. Jag är en person som måste röra på mig och kan inte sitta fast i en butik utan jag vill vara hos mina kunder och hjälpa dem på plats. Vi kommer att starta ett nytt bolag som kommer att heta Smide & Design konsulterna.
Så den här bloggen kommer att försvinna och jag får skapa en ny blogg som ni kan följa med på och ta del av min vardag om ni vill. Jag återkommer till er när det är dax.
Många kramar från mig...Annelie

7 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vad mycket spännande som händer hos dig!!! Massor av fina bilder!

Ha en bra kväll, kram!

Ann-Catrin sa...

hej vännen!!!

ja här händer det grejer..ja du vrekar vara en sån person som det riktigt sprudlar om.. berätta gärna mer... kommer snart tillbaka!!!

vackra bilder!!

kram kram A-C

Solsjö - Under en vind sa...

Hej och tack!!! Önskar att jag kunde bjuda in alla, men jag kände att det blev för mycket då Under en vind var dold...jag hade till sist ca 300 inbjudna....Jag vill inte stänga någon ute från den nya, men nu till en början har jag endast bjudit in ett fåtal som jag träffat i verkliga livet eller haft mer kontakt med än bara genom inläggskommentarer...det har varit både genom mail och post....

Jag hoppas att du förstår och att du kan fortsätta hitta inspiration på Under en vind! Den är lite tom nu i början, men fylls ju på efter hand!
Ha en skön kväll, kram!

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.

me and alice sa...

Vad härligt med alla dessa bröllopsklänningar!
Spännande att se vad du hittar på för något!!!
kram Susanne

me and alice sa...

Tusen tack för spatipsen...
kram Susanne

Marie Söderberg sa...

ah..har en sådan liten vagn på vinden..kan man undra vad det gör där..men ska nog ta ner den och göra sådär fint med spets..