tisdag 29 april 2008

Ha nu en riktig bra Valborg!

En gammal låda som jag målat i vitt har vi som förvaring av alla dessa fula fjärrkontroller...


Min favoritljusstake har äntligen kommit och den får troligtvis stå i fönstret för det är fullt överallt...

Hampus nya matskål...

Vår hund Hampus har fått nya matskålar och han är lite ängslig för de är lite läskiga tycker han...men jag gillar dem helskarpt, särskilt den stora tunnan som torrfoder skall förvaras i.
Imorgon är det Valborg och jag har köpt massor av fina blommor som vita Mårbacka, olivträd, timjan och lavendel på stam. Skall försöka hinna imorgonbitti och fixa till det...på kvällen om vädret tillåter blir det grillning.
Jag får önska er alla en mysig Valborg och massor av kramar från mig...Annelie

9 kommentarer:

Nettan sa...

Så fin låda du fixat till fjärkontrollerna.
Snygg tunna att förvara hunmaten i.
Ha en skön Valborgsmäss..
Kram Nettan

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka fina prylar!!!¨

Önskar också dig en mysig valborgsmässohelg! Kram!

Hem och Lycka sa...

Vad smart med en låda till fjärrkontrollerna (tryckapparaten som mamma kallar den) och fin blev den. Gillar de där tunnorna skarpt, superfina!

kram!

me and alice sa...

Vilken fin låda du har till fjärrisarna. Nyper den iden direkt om det är ok!!*fniss*
Läckra burkar till hundmaten!
Visst kan jag skicka saker från vår loppis... No problemas!
kram Susanne

Jessika sa...

Vad fin skål vovven fått! Ljusstaken gillar jag skarpt också.

Trevlig helg.

Jessikai bloggen Gula VIllan

Marie sa...

Vad fiffigt med lådan till fjärrkontrollerna! Lådor kan vara bra till mycket!!!!!

Snygg tunna och matskål till hunden!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

MiaMaria sa...

Hej!

Så bra med lådan till de tråkiga fjärrkontrollerna...

Och så fint hunden har fått.

Ha´det så gott denna söndag!
Miamaria

Solsjö - Under en vind sa...

Gokväll!! Lådan för fjärrkontrollerna var perfekt!

De där tunnorna för husdjuren var fina, hade jag velat ha till kattmaten....

Ha det gott, kram!

Anonym sa...

Hejsan!

Jättefint!
Tänkte fråga vart du köpt foderburk?
Letar nämligen efter nått lantigt att ha katt och även hundfoder i