söndag 27 april 2008

Härliga söndagar

Vi har fått hem lite nytt till butiken som fina silverbrickor, silverkrukor..

fina silverkulor...

ljuslyktor som man aldrig får nog av...


stenar med text på är återigen i lagret...

Hemkonsultationsuppdrag med nya gardiner i romatiskt vitt med tofs...

Stora fönster som man inte vill ta bort ljuset, vi har använt väggarna att ha längderna på och höjt upp gardinstängerna nästan ända upp, se så fint det blir...jag gillar de stora vita tofsarna som ger karaktär åt längderna.

Var hemma hos min vännina Susanne Arvidsson, hon är så duktig på att måla fina tavlor att jag var tvungen att ta lite bilder på några av dem...



Härligt att det är söndag och ledig, det har som vanligt varit full fart och veckorna bara flyger iväg. Helt otroligt att det är 1 maj... jag gillar våren och vill att den skall vara i flera månader.
I fredags hade vi främmande och min man gjorde något riktigt gott med räkor, kräftstjärtar, pasta och creamfreash med gott vin till. Det är så härligt att få sätta sig vid ett dukat bord och bli lite servad...det fixade han verkligen toppen bra.
Det har varit lite glest med inlägg från min sida men tiden räcker inte till och det är så mycket på gång med att få klart på allting. Jag berättar mer när allt är klart.
Ha nu en fortsatt härlig söndag och superkramar från mig...Annelie.

1 kommentar:

Marie Söderberg sa...

mycket snygga gardiner..
det här var en rolig sida med massa smått o gott..kommer garanterat tebax..