onsdag 31 oktober 2007

Lite bilder från butiken

En tuff tunika, finns i svart, grått och grönt



Den senapsgula halsduken blir en kick när allt är mycket grått och svart.



Lite chabby chic målat bord med en gustaviansk gammal stol.




Änglar finns dom?!




God kväll
Idag har det varit en sån dag när alla ringer samtidigt och jag som skulle hinna med så mycket.
Hann ändå med att ta lite bilder från butiken. Vi får in nya kläder hela tiden och jag blir så ivrig att få ordning på en gång. Det skall hängas upp, strykas och se inbjudande ut också. Det är inte så lätt när man blandar inredning och kläder i en butik som inte är så stor. Det får inte kännas rörigt.
Här får ni se lite bilder från butiken.
Efter jul skall vi göra om i hela butiken. Vi måste få plats med alla våra kläder.
Ha en skön torsdagskväll, sitter här med en mugg julglögg och myser.
Skall läsa lite inredningsbloggar, det är faktiskt bättre än inredningstidningar man får sån inspiration.
Kramis på er alla som läser det här.

3 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Hej min vän!
Å man tackar för berömmet med gardinerna och tapeterna o.s.v. hos Björn.
Nu blir jag glad att få peppning av experten.
Kramar och ha en fortsatt skön kväll du också.
Kramar Eva Agnes

Solsjö - Under en vind sa...

Ser jättefint ut i butiken!Ser både det ena och det andra som gärna hade fått följa med hem till mig! Må gott, kram!

Marie sa...

Fina bilder från butiken, ser jättemysigt ut!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie