måndag 15 oktober 2007

Första bloggen och är lite ringrostig.






Nu har alla tjatat på mig att göra en blogg, jag har varit tveksam länge men skall försöka att prova på med det här nya blogg-livet. Jag har varit inne och läst mycket trevliga bloggar och tycker att alla är så supergulliga och ger varann så otroligt mycket energi och inspiration. Jag hoppas att jag kanske kan få vara en del av det och ge er lite inspiration från mig. I början är man lite ringrostig så ha tålamod om det blir lite fel här och där i början.

Min man och jag var i Stockholm i helgen och hade en lugn och inspirationsgivande helg på Casa Cor. Där blev jag galen i en vit Audi bil. De hade hissat ner bilen från taket och byggt en glamorös såkalla garagedel i rummet. De hade klätt in stegar & verktygslåda med små glasmosaik som skall se ut som diamanter, tak och golv var målat i högblankt vitt. Guld, silver på ett vitt bord med vacker silver ljusstake fick stämningen gå på högvarv. Jag skulle inte tacka nej att få ha det i vårat garaget. Det var så mycket folk så jag vågade inte fotografera, utan visar en annan bild från ett annat rum från Casa Cor. I det rummet finns en liten balkong och där hade de gjort det riktigt stämningsfullt, se bild ovanför.

Kramis från mig.





1 kommentar:

Stängsel entusiasten sa...

på www.skandinaviska.nu finns det smidesstaket och grindar att beskåda.