måndag 22 oktober 2007

Ny dag nya utmaningar.

Hemuppdrags bilder







Bild från butiken, jag älskar gardiner.....



Måndagar är en speciell dag för mig, man har en härlig vecka framför sig med nya utmaningar. Den här veckan har jag ett fullspikat program framför mig. Idag på morgonen ute på inredningsuppdrag och sedan fick jag vara i butiken på city. Där blev det möblering. Vi sålde vår underbara bardisk som var riktigt chabby chic stil, det var nästan som jag inte ville lämna ifrån mig den. Man blir så kär i vissa saker att det känns svårt att skiljas ifrån dem. Bardisken tog en stor plats och där förvarade vi mycket saker, när den är borta var vi tvungna att hitta nya platser i butiken. När vi ändå höll på att flytta runt passade vi på att möblera om.



kram på er alla.

Inga kommentarer: