måndag 3 december 2007

Imorgon kommer städpatrullen



Vi gör klädda sänggavlar och man kan välja vilken form , höjd och tyg man vill. Här har man flera olika tygkombinationer att välja mellan och med olika mönster och färger för den vågade.

Huu.. så hemsk man känner sig, när man inte hinner städa sitt eget hem. Imorgon kommer städpatrullen från Rent hus och fixar till så det blir riktigt nystädat. Min vännina har ett städbolag som är helt otroliga. Hon startade upp det för några år sedan ensam och har nu utvecklat så de är ca 45 anställda. De finns inte bara i Örebro utom i Uppsala, Eskilstuna och Västerås också. Hon är bara bäst :) alltid lika glad och positiv.
När man driver eget så hinner jag inte att göra fint hemma lika mycket som man önskar, då är det bra att det finns hjälp att få. De gör det tråkiga och jag får göra det bästa som att pynta och dekorera .
Jätte kul att det är så många som tittar in hos mig och jag blir extra glad när någon lämnar en kommentar.
Många juliga kjamizar från mig till er alla ;) Snart kommer lite juligare bilder från mig.

2 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Hrm...du har så ljus text att man knappt ser den......Massor av nytt hos dig sen sist! Ha en bra onsdag! Kram!

Karna sa...

Har lenge hatt planer om å lage meg en slik sengegavl selv, men det tar visst litt tid....blir vel til at jeg kjøper en istedet...

Jeg har også vaskehjelp, må til når en driver forretning for seg selv, så slipper en den dårlige samvittigheten!