onsdag 26 december 2007

God Jul & God fortsättning











Nu var det ett bra tag sen jag var och gjorde ett nytt inlägg, det har varit full fart i butiken och tiden har varit dålig att hinna med allt som man vill göra. Vi säljer danska kläder från märket Saint Tropez och det blev överaskande en topp försäljning. Vi hade endast tänkt att bara ha det som ett kul komplement till våra egna designade kläder men nu kanske vi får tänka om. De har bra priser, bra kvallite och tuff design. Jag måste säga att danskarna är helt otroliga, duktiga på inredning, kläder och smycken. Man blir imponerad till tusen. Vi har haft stängt i butiken hela den underbara julhelgen och idag skall jag se fortsättningen på SURFACE. Min man har tagit hem hela serien som är i 12 timmar, man kan inte slita sig från den utan man blir så tagen och vill bara se mer. Igår satt jag uppe till 03:00 och fick nästan sår på ögonhinnan ;) Det är en riktig bra familje film som är både gullig, spännande och lite kuslig när man tänker närmare på vad som verkligen kan hända, värd att se.

På julafton var vi hos mina föräldrar och hade det riktigt juligt, istället för att köpa massor av paket till varann hade vi julklappsbyte som var och en fick öppna medan vi andra såg på. Det blir mer spännande och man känner sig som barn på nytt. Barnen som blivit stora och flyttat hemifrån kommer alltid att vara barn för oss fick paket som de har nytta av i sina hem och så en personlig julklapp, parfym. Sonen som är 13 år är det bara dator som gäller, blev det en massa datortillbehör och kläder.
Nej, nu skall jag och min man ta en långpromenad med vår lilla busiga Hampus, man behöver röra på sig så man inte blir alltför slö och sen sedan till den sista dvd med SURFACE.
God fortsättning alla härliga bloggare : )

2 kommentarer:

Husbilsresan sa...

Hejsan....kul att du kikade in och lämnade en kommentar på min blogg.
Spännande med en ny bekantskap också....och du har en mysig blogg, tycker jag....och en väldigt söt hund =)
Ha en fortsatt mysig vecka.Vi ses.
Kram!

Unknown sa...

Tack för fina komentarer på min blogg! De värmer...=) Vilken vacker dukning du visar med kvistarna på stolsryggarna... God fortsättning! kramar Malin