fredag 28 december 2007

Lite inblick från vår övervåning.










Den vita duken på bordet är igentligen ett överkast som min farmor virkade för längesedan. Tyckte det passade på bordet istället.
På vitrinskåpetsdörrar satte jag dit mormors gamla gardiner, jag tycker det är kul att de kommer igen fast i en annan skepnad.
Snart är det NYÅR..... 2008 låter som ett bra år eller vad tycker ni ?......
Kjamizzar så länge och vi hörs nog snart igen, håller på och laddar kameran med nya bilder nu när jag äntligen fått den.

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Ser så mysigt ut och visst är det kul att hitta på något nytt.....
Härligt med de vita bockarna...

Gott Nytt År!
Miamaria

♥ Pia... sa...

Hej och tack...du är en ny bekantskap för mej tror jag...trevligt ..och trevlig blogg har du vad kul med egna affärer DET är en stor dröm för mej ..men jag är för feg och för gammal:)..sen så kan jag nog bara allt om barn:)..jobbar på dagis alltså...mysiga bockar...och fina vita saker ...gott nytt år ..önskar PIA