fredag 7 december 2007

Testar lite nya färger på bloggen

Ytterligare ett favorit tyg och stol som är omklätt i ett syskon-tyg. Spännande att blanda tyger. Svart och grått med det vita blir aldrig fel.

God kväll kamrater:)
Är lite rastlös och testar och vill förändra lite färger på bloggen, men det blir inte så bra. Tittade ni på idol, det gjorde jag och ville att Amanda skulle vinna. Hon har så härlig utstrålning och lite speciell röst. Marie sjunger bättre men är inte lika rolig att titta på som med Amanda som är så cool. Båda är jätte duktiga men man har oftast en favorit. Nästa vecka får jag min nya mobiltelefon, LÄNGTAR... vill ta nya bilder på alla våra kläder som kommit och lite nya gardinuppsättning som passar bra till jul och även efteråt också. Jag har haft så mycket att göra att jag inte förrän idag plockat fram lite julpynt... tiden räcker inte till. Som tur är har jag en superfamilj som står ut med mig . Nästa år har jag lovat mig själv att trappa ner lite grann så man hinner mysa i sitt hus och även där göra det kosligt.
Ha nu en riktig härlig andra advent, ät inte för mycket pepparkakor... det gjorde jag igår och fick verkligen fart på magen :)
Kjamizz från mig.

4 kommentarer:

Skatan sa...

Hej! Jag provar också en massa saker utan att riktigt veta vad jag håller på med...hjälp! Tur att jag hade sparat en kopia av koden till bloggen. Jag sabbade nämligen hela bloggen för en timme sedan... : ( Men, kul är det att prova!

Önskar dig en trevlig helg. Kram.

Solsjö - Under en vind sa...

Så läckert med tygerna kring och på stolen!!!

Jag missade hela idolfinalen...tillbringade kvällen med magsjuka....smittad av sonen som blev sjuk i torsdags. Idag är det bättre...har vilat i massor! Fortsatt skön helg! Kram!

Stina sa...

Jag är en riktig provlisa jag med. Färger kan jag prova 100 gånger bara för att se hur det blir. Kram

MiaMaria sa...

Önskar dig en god jul!
Miamaria