onsdag 26 december 2007

Lite mer bilder från vårt hem 26/12-07

Den här bilden togs idag när solen lyste lite grann på lingonriset och det bara pirrade till i mig av glädje av att bara finnas till. Jag vill överföra min glädje till er alla och glöm inte att njuta varje sekund av ditt liv, lev nu inte bara för framtiden.








De här underbara änglar från SIA kommer fram varje år och som har förändrat det sista året när Hampus fick tag i den stora ängeln och sprang som en tok i hela huset med mig flåsande efter. Till slut fick jag tag i den, men huvudet vart trasigt, så jag fick försöka lappa ihop det och ett virkat band fick bli hårdekoration.


Vår uteplats på baksidan av vårt hus. Det är så kul att pynta utomhus med inredningsdetaljer som är tänkt att vara inomhus. Man kan förändra med små saker efter humör : )



På vår övervåning har vi ett underbart par ballkongdörrar samt två små rara fönster på sidorna, där passar en stor stjärna som får lysa dygnet runt hela julen. Jag gillar den stora bollen på golvet oxå med ljusslingor i. Mitt smidetidningställ med inspirerande inredningstidningar som Vakre heim är inte helt fel. Skönt att bara få njuta och ladda med något som är så hälsosamt som vackra saker, god mat och umgås med familj och vänner.


En stor smidekrona från Miljögården som jag har pyntat med murgröna. Smide och grönt blir en sån fin kontrast ihop och så levande. Man blir lycklig att bara titta på den.
Godnatt och kjamizzar från mig.







Inga kommentarer: