tisdag 27 november 2007

Ryggskott och förlorad kamera




Vad kan vara värre, först strulade mobiltelefonen och sen vet jag inte vart jag lagt den. Är man senil eller.... jag har nästan all infomation och mina bilder finns där också och så har man slarvat bort den, suck.


I söndags var jag ute i skogen och böjde mig antagligen för häftigt när jag letade mossa och det helt plötsligt sa pang i ryggen. Jag kund knappt resa mig upp och nu har jag fått ryggskott oxå.


Jag har inte tid, massor är inbokat och full aktivitet, så det är bara att bita ihop och be mannen om massage och husmorsgymnastik med lite lätta ryggövningar.


Jag som hade tänkt att ta massor av bilder och visa våra skyltfönster i butiken, nu får jag vänta med det tills min nya mobiltelefon kommer ( det är den jag använder när jag tar bilder, 5 mpix kommer den att ha).
Jag visar lite bilder som vi har i vår möbeltapetsering & syatelje verkstad, man måste även där ha lite fint & mysigt när man skall producera.
Imorgon skall jag på ett Spa aktivitet i Karlaparken. Där kommer jag visa upp våra kläder från Saint Tropez och Design Werket, jag kommer även att demostrera en helt ny metod som hjälper med problemhy, pigmentfläckar och förminskning av rynkor. Den är helt otrolig och ger faktiskt resultat redan på första behandlingen. Är det någon som är intresserad och vill veta mer går det bra att skicka e-mail, annelie@hc-design.se så berättar jag mer om den unika behandlingsmetoden som är helt oskadlig för kroppen.
Hoppas att min rygg är bättre, annars får man tyvärr ta till smärtstillande och Alovera Heatoil som värmer och dämpar värk.

Många kjamizar till er alla, nu skall jag lägga mig med datorn och mysa bland era underbara bloggar ;)


4 kommentarer:

Karna sa...

Håper du finner igjen mobilen din snart og at du kommer deg i ryggen...høres ut som du ikke har tid til å ta det med ro nå..Kjempe fine gardiner!

Solsjö - Under en vind sa...

När det är som mörkast vändet, och lyckan kommer tillbaka! Lycka till med visningen! Kram!

Solsjö - Under en vind sa...

...vänder det....skulle det stå.....

Granne med Selma sa...

Du skrev så fin kommentar inne hos mig... ville tacka för den!
Vilket underbart roligt jobb du veerkar ha! Och att du hinner blogga också :-) Det tar tid att blogga, men det ger mycket tillbaks åxå.
Hoppas din rygg är bättre :-)
Kram till dig från mig!