onsdag 7 november 2007

Förberedelse inför mässan




Smidesstaket runt sitt hus , uteplats eller bara en grind gör underverk. Stilrent, klassiskt och snyggt. Vi har vit, svart, grafitgrå, grön, brun och en slagsantikfärg att välja mellan.



Idag har jag flyttat in lite möbler och saker till vår Hem & Villa mässan. Mycket arbete och ett riktigt blött väder. Det skall blir jätte kul när allt är färdigt och man får mysa och prata med alla människor som kommer dit. Det är en riktig höjdpunkt att vara med.
I år är jag med i nyhetstorget, där får man visa en produkt som är en nyhet för butiken och där har jag min nyhet, Smidesstaket och grindar som vi säljer. Vi har massor av olika modeller att välja på och de blir helt måttanpassande efter valfri höjd. Vi kan även göra smidesbord, stolar, ljusdekorationer mm.
Jag kommer att ta lite bilder som ni får se längre fram.
Kramis till er alla.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan Hoppsan!
Va kul att du hittat in på min blogg! Ser att du med har vita och fina shabby chic saker...=)Helt ljuvliga kläder du har...Är säker på att jag hade gått ut däri från med mängder av plagg! Älskar unika kläder...har en *pippi* tinika/linne från Replay i alla möjliga virkade färger, som jag köpte för snart 15 år sedan för 1000 spänn! Jag älskar den fortfarande!! Vilka märken har du?? Kramis Malin

Eva Agnes sa...

Läckert med egendsignat staket. Så vackert.
Lycka till på mässan. Skulle gärna kommit dit men ska på Antikmässan i Göteborg i morgon.
Kramar Eva Agnes

Solsjö - Under en vind sa...

Så fint du har!! Låter spännande med mässan! Ha en skön helg! Kram!