söndag 18 november 2007

Ljuskrona och så lite kläder








Ljuskronan som vi hade på mässan hamnade såklart hemma hos mig. Jag hade tänkt att ha lite vita sidenband runt om men ändrade mig, istället blev det knypplade band som min farmor gjort för länge sen. Jag gjorde en enkel rosett och det blev riktigt bra tillsammans med buxbomen. Min favorit blomma Azalea, i en brun korg. Silverljusstakar som jag även detta fått av min farmor och som hon fått av sin mor. Det är så kul att ha gamla saker och som man fått av någon som inte finns vid livet längre. Det känns som om dom fortfarande lever.


Hela veckan som varit har varit full fart. I måndags möblerade vi om för att få plats med alla kläder som vi fått in. Saint Tropez är helt otroliga med sina styles. Vi har fått in festklänningar och massor av stickat i både långt och kort. Vi fick in jätte fina pumps som passar så bra ihop. Priset var också bra endast 399 kr /par och så kom det en massa roliga väskor från vår Svenska design som heter Design Werket. De har mer en tuffare attityd med härliga detaljer på sina styles. Jag skall ta lite bilder så får ni se senare.
Det är lite tråkigt att jag inte fått min nya telefon ännu som har 5 megapix så bilderna blir bättre, men den kommer i december någon gång. Ni får stå ut med lite dåliga bilder så länge.
Det är så kul att se alla fina bloggar som är så duktiga på att pyssla och fixa. Man får sån julinspiration och önskar att dygnet har mer timmar
Kramiz till er alla ;)

4 kommentarer:

kullervilla sa...

Var inne på Marinas blogg och där såg jag att du hade varit, blev nyfiken och tittade in till dig. Vilket jag absolut inte ångrar, härlig blogg du skapar. Kommer att titta in med jämna mellan rum. Mysigt med buxbom i ljuskronan.
http://kullervilla.tradgardsblogg.se/

Marina sa...

Hej och tack för kommentaren hos mig. Alltid trevligt med nya namn. Här ser fint ut. Måste titta mer nu.

Maria sa...

Jag gillar de knalliga möbelfärgerna i marginalen, helt i min smak!

MiaMaria sa...

Vilken tur du hade som fick med dig kronan hem....Den är ju underbar.
Din mobil måste vara kanon jag tycker dina bilder är bra.

Ha´en bra dag!
Miamaria