tisdag 13 november 2007

Lite info från vår mässmonter

Här har Anki klätt en smidesljustake med buxbom, den skall jag ha hemma hos mig med vita sidenband
Vi visade smidesstaket och hade även en extra monter till för detta. Vi fick mycket bra respons och några som ville bli återförsäljare, jag vet inte om jag vill att det skall bli för stort... man måste hinna med och ge bra service till kund.

Underbara blommor som Anki har i sina butiker. Kvalite är viktigt. Hon är noga med att hitta leverantörer som har det bästa.

Såklart jag måste ha min favorit uppsättning. Randig hissgardin och Gardentyg på längderna.



Anki gör kransbindningar och blomsterarrengemang på mässan i fulla tag mellan kunderna som är väldigt intresserad av hennes ideer´.

Titta på golvet!!!, vi har strött massor av bark och färska rosenblad på hela golvet. Puh det blev ett sopande efter mässan, men lantligt blev det.
Jag visade även en del av min klädeskolletion från Saint Tropez. Kul, tyckte många och det provades hej vilt bakom min spegel, kunder stod halvnakna och jag förstår nu att vi hade många manliga besökare hos oss:P
Det var jätte kul att dela monter med Grön Miljö, jag har varit med på mässan 7 gånger och det här vad det bästa!, tack Anki för att du är den du är:)

Jag gillar även den romantiska stilen och här vi gjort en liten säng med sängkappa och sängöverkast i vitt med rödrandigt tyg som gör det så här ljuvligt. Till längderna ett tyg med vita blommor i på ett vit-transparant botten och en 1700-talsrulle till kappa bakom.



Vilken helg, träffat massor av glada mässbesökare hela helgen :) Min vännina Anki som driver Grön Miljö i Örebro och Lindesberg som jag delade monter med. Ena sidan hade vi heminredning och den andra sidan blommor och kransar. Vi hade full fart hela tiden och massor av köpglada kunder. Man blir så upp i varv att man har svårt att landa när man kommer hem då är det bra att man har skogen utanför dörren, den ger en ett lugn efter allt surr från mässan. Jag tar med Hampus ( vår hund) på en härlig långpromenad. Visar bilder från vår monter.
Kjamiz till er alla från en som har ont i fötterna ;)

8 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Otroligt mycket fint!!!!Jag tittar om och om igen.....
Min favorit är ändock den grönklädda kronan som hänger i taket!! Det är bara ett fel med den...det står att den ska hem till dig, men adressen här hit hem till mig!! *ler*....Stor kram!

Magdalena Martin sa...

Förstår att du/ ni é trötta, vet ju hur trött jag blir bara av att gå å glo på mässorna :-D
Hoppas ni får lite vila nu och ett härligt fotbad eller två!
Kramar
Magdalena

Eva Agnes sa...

WOW!!! Så härligt att få titta in på mässan.
De blåmönstrade gardinerna med randig rullgardin är underbara.
Och kransarna som Anki gör är mycket fina.
Förstår att du är trött efter en sådan utställning.
Kramar Eva Agnes

n o r d i n g å r d e n sa...

Oj vilken blogg!! Myckert vackert att titta på, både inredning , kläder och butiken! Tack för titten av mässan, jätetmycket fint!! Mari.

Unknown sa...

Halli hallå!
Va fint ni gjorde det på mässan!! Och va fina kläder!! =) Vill ha den vita blusen... Kul att dela monter med blommor! Vackert... Färgen vi använt oss av är lite bruten vit lackfärg halvblank. Ska sägas att den blir sliten..men..men tycker att det är charmigt! Ha det så gott! Kramar Malin

Eva Agnes sa...

Hej igen!
Svar till dig:
Taggarna har jag hittat på Jysk, 19:- för tio stycken.
De röda hjärtana som satt på pillade jag bort. Siffrorna har jag målat själv.
kramar
Eva Agnes

Marie sa...

Oj, vad mycket fint att titta på! Jag säger som "under en vind", den buxbomsklädda ljuskronan är min favorit, såå vacker!!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Karna sa...

Åhhh så utrolig fint det var med den stipete liftgardinen og det nydelige gardinstoffet...utrolig fin stand dere hadde, med mye fint ser jeg. Første gang jeg er innom bloggen din, nå skal jeg kose meg...

Takk for besøket hos meg!