måndag 23 juni 2008

Det har varit en liten bloggpaus.

Stephanies (äldsta dottern) hund Sheila har vuxit och blivit stor, nu 6 månader och vi var hundvakt hela midsommar och frågade om vi fick adoptera henne...men till svar fick vi haha det trodde ni ja.
Jag har satt upp mina sommargardiner...se vilken fin spetskant jag har sytt på och resten av tyget är vitt linnetyg...

Här kan man se hela uppsättningen...det blir så somrigt särskilt med de fina vita-rosa Mårbacka som skymtar i fönstret...


Det är så kul att pynta på vägghängare med olika dekorationer...

Har inte hunnit att vara hemma och fixat med blommor och trädgård...eftersom jag är svag för svart så var jag bara tvungen att få in den färgen vid entren med vita Petunier som älskar vatten och det har vi mycket av...regn, regn, regn...

Det var ett tag sen jag var inne och bloggade och göra inlägg, har inte varit hemma så mycket utan har rest runt i mellan Sverige med mitt nya arbete som är så kul. Har träffat så många nya vänner och arbetskollegor som jag skulle missat om jag var fast i en butik. Jag är för orolig i själen att bara vara på ett ställe utan nu äntligen är jag fri att göra vad jag verkligen vill och få livskvalite på tillvaron.

Det skall bli så kul att gå in och läsa era inlägg det blir som julafton...man får så mycket fina tips och ideer men framförallt sån inspiration över att det finns så duktiga människor som vill ge så mycket glädje till andra.

Kram på er alla!!!

2 kommentarer:

Nettan sa...

Vilka vackra gardiner du sytt till köket =0), helt underbart !
Ha det gott..
Kram Nettan

me and alice sa...

Hej!
vad kul att du e tillbaka!!
Snygga gardiner du sytt. Vad snyggt det var utanför ert hus med de svarta stolarna o krukorna!
kram Susanne